Kijevi csirkemell valerianas görög salátával

0:46

Nagyon szeretem az egyszerű recepteket, főleg az egész napos munka után. Én most fordítva terveztem meg, hogy mit szeretnék enni, hiszen a köretet találtam ki elsőnek. Mostanában rengeteg salátát eszem, főleg görög salátát, így nem csoda, hogy estére is ezt készítettem. Nem a klasszikus görög salátát állítottam össze, hanem egy kicsit variáltam rajta és hozzátettem egy kis valerianat. Töprengtem, mit is ehetnék mellé, ami mellett nem kell órákat a konyhában állni, mégis finom. A választásom a kijevi csirkemellre esett, mert könnyű elkészíteni, a panírozós része az amibe több időt kell fektetni.


Hozzávalók:
2 db fél filézett csirkemell
50 g vaj
2 gerezd fokhagyma
1 evőkanál apróra vágott petrezselyemzöld
1 evőkanál apróra vágott friss tárkony
2 tojás
Liszt
Zsemlemorzsa

Bors
Szerecsendió

A vajat, fokhagymát, petrezselyemzöldet és tárkonyt beletettem egy edénybe és összekevertem. A fél csirkemellet még félbe vágtam, sóztam, borsoztam, szerencsendióztam majd beletöltöttem a vajas-zöldfűszeres masszát és hústűvel összezártam. Ezután már csak a panírozás volt hátra, aminek a titka az, hogy duplán kell panírozni, így nem folyik ki a töltelék.

Akik nem tudják, hogy vágják fel a csirkemellet, és hogyan tegyék bele a tölteléket, azoknak itt van egy remek videó, ahol végignézhetitek az egész folyamatot.



Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz :https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images