Bio tönköly algás tészta brokkolival és parmezán sajttal

15:10

Szeretek a bio boltban vásárolni, mert mindig valami újdonságra akadok. Nem vagyok nagy tésztás, de ahogy végignéztem a tésztaválasztékot, jó pár ínyencséget találtam. A bio tönköly algás tészta mellett tettem le a voksomat, mivel ez tűnt a legkülönlegesebbnek. Kicsit tartottam tőle, hiszen nem szeretem az erős tönkölybúza ízű termékeket, ám félelmem egyből szerte foszlott, amikor megkóstoltam. A blogon található egyik régebbi receptet készítettem el, csak ott durum tésztát adtam hozzá és nem szórtam meg parmezán sajttal a tetejét. Nekem ez a kompozíció is nagyon ízlett, még jó pár tésztával ki fogom próbálni.



Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

Instagram: MYSWEETESTHEAVEN

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images