Smink teszt - Az olcsó is lehet jó?

10:00


Nem sűrűn írok smink tesztes bejegyzést, ezért gondoltam, már eljött az ideje. Szükségem volt pár dologra, ezért elindultam, hogy beszerezzem őket. Hosszas keresgélés után meg is találtam azt, amit kerestem, így ebben a bejegyzésben az Alverde szempillaspirálját illetve a Catrice pirosítóját és korrektorát mutatom be nektek. Leszögezem, én nem vagyok profi sminkszakértő, így, mint laikus fogom véleményezni a termékeket.


Catrice - Defining Blush pirosító


Nem könnyű megfelelő pirosítót találni, ezért megint nagy dilemmában voltam, hogy milyet vegyek. Mivel én évekig használom, ezért azt gondoltam, hogy beruházok egy jobb márkára, de amikor megnéztem a Catrice pirosító választékát, már nem is keresgéltem tovább. A márka termékei közül már választottam régebben két rúzst és azokkal is nagyon elégedett voltam. A pirosítói szép élénk színűek, de vigyázni kell velük, mert erősen pigmentáltak. Vékonyan lehet csak felvinni a bőrre, különben úgy fogunk kinézni, mint aki 5 kilométert futott. Az ára rendkívül baráti, 1500-ért hozzá lehet jutni a Müllerben. Engem meggyőzött.



Alverde - All in one szempillaspirál


Szeretem az Alverde márkát, már használtam tőlük sampont, balzsamot, krémet és szemceruzát is. Ennek ellenére van egy kicsit fenntartásom azzal kapcsolatban, hogy egy natúr márka hogyan lehet ilyen olcsó, de én bízom benne, hogy ez nem csak marketingfogás. Az All In One szempillaspirál állaga elég híg, használatkor mindig összekenem vele a bőrömet. Mivel nem vízálló, így ha véletlenül víz éri, egyből elkezd lejönni a szempillámról. Pozitívumként megemlíteném, hogy a keféje nagyon jó és sűrű, íves pillákat varázsolhatunk vele. Nem bántam meg, hogy megvettem, de máskor inkább tovább keresgélek. A termék 1300 Forintba került a DM-ben.


Catrice- Camouflage Cream


Mivel kifogyott a korrektorom, így vennem kellett egy újat. Eddig egy Bourjois terméket használtam, de az nem fedett úgy, ahogy szerettem volna. Gondoltam, ha már kísérletező kedvemben vagyok, kipróbálok valami újat. A Müller dolgozói ajánlották a Catrice Camouflage tégelyes korrektort, ami vetekszik a drágább márkákéval. Igazuk volt, tényleg nagyon szépen eltünteti a karikákat, a durvább bőrhibákra is megoldás lehet. Talán annyi plusz hozzáfűznivalóm van, hogy nyárra nem a legjobb választás, mivel vastagon fed, ezáltal eltömíti a pólusokat. A legjobb benne, hogy "CSAK" 950 Forint a Müllerben. Én bátran ajánlom mindenkinek.



Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

Instagram: MYSWEETESTHEAVEN

http://instagram.com/mysweetestheaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images