Gyros házi tortillában

15:09

Nagy gyros rajongó vagyok, éppen ezért szeretem otthon is elkészíteni. Nálam ez annyit jelent, hogy veszek egy gyros fűszerkeveréket, majd a felkockázott csirkemellet beszóróm vele. Szerintem tortillában sokkal finomabb és laktatóbb, mint a pitában. Örülök, hogy egyre több étteremben lehet így kapni, bár nem hiszem. hogy a tortillához a tésztát is ők gyúrják. 


Ha igazán jót szeretnétek enni, akkor messze kerüljétek el a bolti változatot, hiszen tele van felesleges adalékanyagokkal és cukorral. Egy régebbi bejegyzésben már leírtam, hogy is lehet finom teljes kiőrlésű  tésztát készíteni otthon (ha érdekel, kattints IDE), a világ egyik legegyszerűbb dolga. A képen látható étel tetejére majonézes, tejfölös, fokhagymást szószt tettem és zöldségsalátával tálaltam. Nagyon finom lett.

Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

Instagram: MYSWEETESTHEAVEN

http://instagram.com/mysweetestheaven

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images