A Presto - egy kis Olaszország a Hajós utcában

13:17

Már nagyon régóta szerettem volna igazi olasz ételeket kipróbálni, ezért az egyik barátnőmmel megbeszéltük, hogy ha legközelebb találkozunk, keresünk egy ilyen helyet. Úgy érzem, megtaláltuk. A Hajós utcában megbúvó A Presto igazi olasz mennyország. 


Mikor odaértünk, még nem tudtuk, vajon milyen lesz a kiszolgálás, az étel, de ahogy megérkeztek a körülöttünk lévő rendelések, kezdtünk megnyugodni, hiszen mindegyik ínycsiklandozónak tűnt. Az étlapot áttanulmányozva rögtön 4-5 féle ételt szerettünk volna kipróbálni. 


Végül a barátnőmmel vegetáriánus pizzát rendeltünk, mert nem kívántuk nagyon a húst. Ilyen is ritkán történik, hiszen nagy húsevő vagyok, ám olyan meleg volt, hogy inkább valami könnyű, zöldséges ételt szerettem volna enni. Nem kellett sokat várni, hamar kihozták a pizzánkat. 


A tészta vékony és ropogós, az alapszósz ízletes, zöldségek rendesen át voltak sütve, bár még egy kis fűszert elbírtak volna, ennek ellenére nagyon finomra sikeredett. Régebben a vastag tésztájú pizzákért rajongtam, ám mióta megkóstoltam A Presto pizzáját, megváltozott a véleményem. 


Az étterem ár-érték arányban is verhetetlen, hiszen bőséges adagok várnak ránk viszonylag alacsony áron. Ajánlom azoknak, akik szeretik az olasz ételeket, sőt azoknak is, akik még csak most barátkoznak vele. A barátnőmmel megfogadtuk, vissza fogunk még térni, hiszen bőven van olyan, amit még nem kóstoltunk meg és nem szeretnénk kihagyni.

Forrás: https://www.facebook.com/aprestogram?fref=ts

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images