Nyári leárazások - Miket vettem? #1

9:22

Már javában tartanak a leárazások szerte a városban. A fesztiválszezonra be szerettem volna szerezni pár új darabot, ezért én is felkerestem a plázákat és bevásároltam. Rengeteg boltban jártam és jó pár szép ruhát találtam. Most megmutatok nektek pár darabot, amiket haza hoztam a boltokból.


Régóta vágytam egy bőrnacira, szerencsémre a New Yorker-ben ráakadtam erre a csodára, amit egyből a kosaramba tettem. Mellé került még a kosárba egy lenge nyári top fekete és fehér színben. A kalap is régi vágyam, de kicsi a fejem és a jókat mindig elkapkodták. Ám most eljött az én időm és találtam a fejemre valót. Ezt az összeállítást biztos fel fogom venni a Balaton Soundon is.


Bőrnadrág: New Yorker 3000 Forint
Top: New Yorker 1000 Forint
Kalap: H&M 2000 Forint
Szemüveg: Ebay 1100 Forint



Ezt a felsőt a hozzá tartozó nyaklánc miatt választottam, hiszen az egészet feldobja és egyedivé teszi. Szintén alap fesztiváldarab lesz nálam a nyáron mert szellős és nagyon könnyű anyagból készült. 


Felső: Tally Weijl 1900 Forint
Bőrnadrág: New Yorker 3000 Forint
Szemüveg: Ebay 1100 Forint



Blézer mániás vagyok (ezt már tudjátok rólam), szeretem a különlegesebbnél különlegesebb darabokat, ezért is választottam ezt a blézert. Elég sportos, így nem kell hozzá feltétlenül magassarkú, elég ha felveszel egy balett- vagy sportcipő hozzá. Az óra és az ékszer is új,  mind a kettőt Ebay-ről rendeltem (szokásomhoz híven).


Blézer: New Yorker: 3000 Forint
Nadrág: Tally Weijl 2500 Forint
Óra: Ebay 1500 Forint
Nyaklánc: Ebay 1000 Forint



Mindenkinek ajánlom ezt a tunikát, hiszen rengeteg színben van a H&M-ben és nagyon kényelmes. Vettem még egy kéket is, strandra is kiválóan alkalmas, de én a városba is fel szoktam venni. A cipő szintén H&M, ezt is a fesztiválszezonra vettem, hiszen minden tiszta por, ez viszont könnyen tisztítható. 


Tunika: H&M 2000 Forint
Cipő: 2000 Forint
Napszemüveg: Ebay 600 Forint


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images