Havi Instagram

12:48

Már nagyon régen volt ilyen bejegyzés, ám szeretném vissza hozni a blogra, hiszen ez által is személyesebb lesz. Aktív Instagram használó vagyok, ezért rengetek képet töltök fel, érdemes ott is követni. Most a kedvenc képeimet válogattam össze az elmúlt 2 hónapomról. Fogadjátok szeretettel:

A Presto
Ezt a képet A Presto-ban készítettem, a beszámoló már olvasható egy ideje a blogon. A cikk megírása óta jó pár ételt megkóstoltam az étteremben és egyszerűen imádom. 


Kolozsvár
Egyik legjobb barátnőm Kolozsváron tanul, ezért a vizsgaidőszak végére kiutaztunk hozzá a másik legjobb barátnőmmel. 4 napot töltöttünk kint, de mindenképpen vissza megyek, hiszen csodálatos egy város. 


Királykék overál 
A barátommal  pár hete elmentünk moziba. Nagyon meleg volt aznap, ezért esett a választásom erre a királykék overálra. Egy hónapja találtam a Háda-ban (szerencsém volt mert 50%-os leárazáskor akadtam rá). Egyből megfogott, így nyáron többször hordani fogom még. 


Strongbow red berries 
Idén is fesztiváloztam a Balaton Soundon és megtaláltam a kedvenc fesztivál italomat, a limitált kiadású Strongbow-t. Imádom az almaborokat, ízesített söröket, ezért egyből nagy rajongója lettem. 


Festival Outfit
4 napnyi dagonyában áldottam magamat, hogy bepakoltam a gumicsizmámat. Az első nap még tornacipőben voltam, ám az eső után olyan vizes lett, hogy 3 napig száradt. 2. naptól már gumicsizmában fesztiváloztam, még így is sokszor térdig sárosan mentem haza. 


Instyle
Néha nekem is kijár egy kis pihenés, amit sokszor olvasással töltök. A könyvek mellett nagyon szeretem a divattal foglalkozó magazinokat is.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images