Új köntösben a blog - design by Life of PeaM

10:58

Akik eddig figyelemmel kísérték a blogot, azoknak biztos feltűnt, hogy átalakult a kinézete. Már régóta szerettem volna változtatni rajta, csak ötletem nem volt hozzá, annak ellenére, hogy kreatív embernek tartom magamat. Sajnos a webdesign-hez és a photoshop-hoz nem értek, így az eddigi küllemet egyszerűbb képszerkesztő programmal készítettem, ám előző héten megismerkedtem egy másik bloggerrel, Papp Mirtillel, a Life of PeaM szerkesztőjével, aki megalkotta nekem az új fejlécet. 


Fontos volt számomra, hogy a weboldal arculata passzoljon a blog nevéhez, szelleméhez és persze az én személyiségemhez is, ezért mindenképpen színes, vidám bannert szerettem volna, ami egyben letisztult. Mirtill főként erre fókuszált, így az a gondolata támadt, hogy két angyalszárny közé tegye a blog nevét. Amint átküldte nekem az új fejlécet, egyből tudtam, hogy milyen jó öltet volt, hiszen pont ilyesmit szerettem volna. Az ember fejében sokszor össze vissza kavarognak az új tervek és látni, hogy más milyen nagyszerűen kivitelezi azt, amit mi elgondoltunk, az egy megvalósult álom. 



Ezek után már csak a színvilágot kellett kitalálnunk. Mivel a lila az egyik kedvenc színem, szerettem volna, ha ez is helyet kap az új design-ban, ezért is lett az angyalszárny alja lilás árnyalatú. A betűszínekben kevertem a lilát és a szürkét, így összhangba került a fejléccel a blog többi része. Mirtill nagyszerű munkát végzett, büszke vagyok arra, hogy ilyen szép küllemet öltött a blogom. Bevallom őszintén, minden nap hosszú perceken keresztül elnézegetem az "új" oldalt. Mirtill az íráshoz is erőt adott, újabb és újabb témák vannak a fejemben, amik megvalósítása, már folyamatban van. Remélem nektek is tetszik az új arculat és szívesebben fogjátok olvasni, mint eddig. 

Facebookon is látható a változás, sőt, érdemes itt is nyomon követni az oldalt, hiszen oda nap mint nap töltök fel új tartalmakat. A blog facebook címe elérhető a főoldalon, de ezen a linken is.

Szép napot!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images