Marie Claire Fashion Days - Szakmai nap

15:36

Előző hétvégén került megrendezésre a Marie Claire Fashion Days. Pár éve ismerkedtem meg ezzel a rendezvénnyel, ám akkor még csak kívülről csodáltam a divatvilágot. Ennek ellenére nagyon élveztem az ottani légkört, a szép ruhákat és az apró ajándékokat, amiket össze lehetett gyűjteni. Idén szakmai szemmel néztem a kifutón végigvonuló modelleket, a tervezők ruhakölteményeit, a berendezés, a szervezés és a divatnapok hangulatát.



A MCFD-nek idén is a Vam Design Center adott otthont. Minden évben más és más a design, egyedül a kifutó helye változatlan. Blogger lévén már a pénteki szakmai napon is ott lehettem, amit nagyon kellemesnek és jól megszervezettnek találtam. Este 9 órától volt a zártkörű rendezvény, amin inkább szakmabeliek és hírességek vettek részt. A megérkezés után első dolgunk az volt, hogy a hostess lányoknál regisztráltunk, elmondtuk a blogunk és a saját nevünket, majd megkaptuk a karszalagot. Izgalmas volt belépni a nagyterembe, ami már tele volt emberekkel. Rengetegen jöttek el, de szerencsére így is sikerült helyet találni.


Még vártunk arra, hogy a bemutató elkezdődjön, egy picit jobban szemügyre vettük a helyiséget. Persze, hogy egyből azt a falat szúrtuk ki, ami előtt mindenki szeretne egy "itt voltam" fotót csinálni. Mi se maradhatunk le erről, így beálltunk elé. Nem volt könnyű feladat, hiszen a sok ember szintén el szerette volna készíteni hőn áhított képét. 

Zomilla's Beaut and Style bloggerével
Life of PeaM bloggerével

A rendezvényzáró divatbemutatók minden nap ugyan azok voltak, ANDA, Dori Tomcsanyi, Elysian, Konsanszky, Nora Sarman, NUDE by NUBU és a THE FOUR kreációit láthattuk a kifutón. Dori Tomcsanyi ruháit nagyon kedvelem, olyan fiatalos, lendületes, élettel teli. Én így képzelem el a tavaszi-nyári kollekciókat, hiszen imádom a színes árnyalatú ruhadarabokat. Elysian és Nora Sarman kreációi visszatürközték a könnyed eleganciát. Elysian a szabásvonalakra és a könnyű, élénk színű nyárias anyagokra fektette a hangsúlyt, Nora Sarmannal pedig a tőle megszokott átlátszó, csipkés ruhák páratlan kombinációját láthattuk. A tervezőnő egyik ruhája annyira megfogott, hogy egyből elképzeltem magamat benne az esküvőmön. ANDA és NUBU kollekciójában nem sok színt láthattunk, jóformán csak a fekete-fehér-szürke triumvirátusát variálták. Anda Emília kreációi kissé futurisztikusra sikeredtek. Nem vagyok kibékülve nyáron a sok feketével és sötét színnel, de ennél a két tervezőnél csak úgy villogtak a vakuk.


A divatbemutató után következett az állófogadás. A pincérek tálcákon szervírozták az apró falatokat, édességeket, amik ínycsiklandozóan néztek ki. Mivel édesszájú vagyok, így szívesen kóstoltam meg a túrós, gesztenyekrémes, gyümölcsös finomságokat. Hogy teljes legyen az összkép, az ételek mellé koktélokat és különböző alkoholos italokat lehet fogyasztani.  Megkóstoltam az egzotikus Mojitot, de senkinek sem ajánlom. Máskor mindenki maradjon inkább az eredetinél.

Anda





Dori Tomcsanyi





Elysian






Konsanszky





NUDE by NUBU





Nora Sarman





THE FOUR



kifutós képek forrása: dívány

Én nagyon élveztem a szakmai napot, hiszen nem csak a lelkünk volt kényeztetve, hanem a testünk is. Minden bloggernek ajánlom, hogy jövőre jöjjön el, hiszen nem ár egy kis luxus a szürke hétköznapokban.

Voltatok a szakmai napon? Ha igen, hogy tetszett?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images