4 kedvenc magyar blogom

15:34

Mivel az én blogom is divattal kapcsolatos, így nem csoda, ha az ilyen irányú blogokat keresem a leginkább. Sok olyan van, miből inspirációt merítek, éppen ezért rendszeresen olvasom is őket. Nem volt könnyű kiválasztani az 4 kedvencemet, de ezekben az oldalakban ott van az a bizonyos plusz.


Szeretem, ha egy oldalon a divat mellett megjelennek személyes cikkek is, erre én is ügyelek. Nem csak az outfit képekből inspirálódom, hanem abból is, ha egy-egy blog szerzője elindul a siker útján. Szívesen olvasom az elért eredményeket, mert rengeteg megerősítést nyerek belőlük. Én is azért szoktam az oldalamon életem minden apró mozzanatáról beszámolni, mert így ti is ihletet meríthettek, amiből jó ötleteitek születhetnek. Hiszem, hogy tudok olyat nyújtani, amire szükségetek lehet. De most térjünk vissza azokra a blogokra, melyek motiválnak. Ezek a következőek:



Chloe From The Woods



Imádom Dorottya stílusát, letisztult, egyszerű de még is formabontó. Úgy tudja összeválogatni az outfiteket, hogy még a legmenőbb külföldi magazinok címlapjain is megállnák a helyüket. Tetszik, hogy a természet és az ember összhangját varázsolja az oldalára. Az ember az utóbbi időben elszakadt a természettől, a városiasodással meglazultak a gyökereink, de ő visszatért a természetbe és arra inspirál minket, hogy cselekedjünk hasonlóan. 

Dorothy's Fashionland



Nekem ő az igazi jolly joker, egyszerűen elképesztő, hogy mennyire jó érzékkel válogatja össze az outfitjeit. Szerintem a stylist szakmát nem lehet megtanulni, érezni kell, hogy melyik ruhadarabot mivel veheted fel és az ő szettjein látszik, hogy elképesztő érzéke van a megfelelő összhang megtalálásához. Azért is tetszik a stílusa, mert sokszor bevállalós, olyan ruhákat kombinál, melyeket én el sem tudok képzelni együtt, mégis a végére egy csoda születik. Gratulálok neki, hogy a Hogyan legyek jó nő? team tagja lett és szerintem még sokat fogunk róla hallani.

Kialakító


Enikő oldalát nem csak a facebookon követem, hanem az instagramon és youtube-on is. Szeretem a videóit, mindig olyan jó kedélyű és vidám. Főleg a Haulos videók a kedvenceim, mert imádom nézni, hogy miket vesznek az emberek és nála mindig jókat látok. Most például az blogján talált sapkára pályázok, amin Vouge felirat van. Az írásmódja is kedvemre való, sőt, van olyan téma, amit a mai napig emlegetek. (Nagymamám ruháiban) Aki szereti a komplex blogokat, ahol minden megtalálható, az feltétlenül keresse meg. 


99 HYPES



Szerintem Petra nagyon jó fotós, olyan dolgokat is meglát, amit más nem. Annak ellenére, hogy pár árnyalatot használ, mégis a kreativitás csúcsát nyújtja az olvasók számára. Fotográfus lévén a képi elemekre helyezi a hangsúlyt. Nála is elindult egy új rovat, ahol a tehetséges embereket mutatja be. Szeretem ezeket a cikkeket olvasgatni, hiszen engem is érdekel a fotózás és ha fele annyira jó képeket tudnék csinálni, mint ő, már akkor boldog lennék. Érdemes a blogját követni, sőt, most egy remek játékra is invitál titeket (a linken eléritek). Én biztosan teljesíteni fogom.


+1 Sorskerék, Egy kurva naplója



Hoztam nektek egy 6. kedvencet. Azért is van itt két blog feltüntetve, mert ugyan az az írója. A facebookon lévő Magyar Bloggerek csoportban találtam rá, teljesen véletlenül odakattintottam és elolvastam pár sort a rövid történetekből. Annyira lekötött, hogy mire feleszméltem, már jó néhány történeten túl voltam. Egyszerűen fantasztikus, ahogy Rona Kokkonen leírja a történeteit, annyira emberközelivé tesz egy zár világot. Megmondom őszintén, ha kiadna egy könyvet én biztosan megvenném, hiszen az írásai által lehetőségünk van más szemszögből is megközelíteni a dolgokat.



Nektek kik a kedvenceitek? Kommentben írjátok le, hogy én is meg tudjam őket nézni. 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images