Köő Adrien, fotográfus - Interjú

13:37

A Koka Fashion karácsonyi buliján ismerkedtem meg Köő Adrien fotográfussal, akivel egyből egy hullámhosszra kerültünk. Adrienn nagyon kedves, emberszerető és vidám természetű művész, a képei pedig egyszerűen csodálatosak, így nem csoda, hogy showroom falait is az ő fotói díszítik. Még a bulin megbeszéltük, hogy egy interjú keretében bemutatja, hogy mivel is foglalkozik. Erre most januárban tudunk sort keríteni, de még bőven időben vagyunk. Ha érdekel, hogy miért, olvasd el a cikket.



Mikor kezdtél el fotózással foglalkozni?


15 évvel ezelőtt, ekkor ismerkedtem meg Baricz Katalin fotóművésszel, aki inspirált és elindított az úton. A fotózás számomra igazi szerelem, a célom, hogy lefotózzam az emberek lelkét, kihozva belőlük a legjobbat. Jelenleg portré-, családi, business és esküvői fotózással foglalkozom, de pár éve indult egy új projektem, a Legyél egy napra modell, amely nagy népszerűségnek örvend.


Mesélnél a Legyél egy napra modell projektedről?


6 évvel ezelőtt indult az egész. Azt láttam, hogy mindenki szívesen látna címlapfotókat magáról, én pedig hozzásegítem őket ehhez az álmukhoz. A fotózás előtt szeretem megismerni a főszereplőket, így személyre szabottan tudok felkészülni. Egy fotózás úgy néz ki, hogy a modellek egy bőröndnyi ruhát hoznak magukkal, együtt kiválogatjuk azokat a darabokat, melyeket fel fogunk használni. Ha igény van rá, stylist is segítségünkre szokott lenni. Ha a ruhákkal megvagyunk, akkor egy szép sminket varázsolunk a vendég arcára, lehetőség van fodrászra is. A smink végeztével elkezdődhet a várva-várt fotózás. Nagyon jó látni kibontakozni egy embert, hiszen a közös munka végére megnyílnak előttem.

Ha jól tudom, magazinoknak és újságoknak is szoktál fotózni...


Igen, ez így van. Jelenleg több magazinnak is fotózom (Esküvő Classic Magazin, Story, Best). Ezek a fotózások teljesen mások, hiszen a híres emberek szeretik megmutatni magukat, van egyfajta rutinjuk fotózások terén. A „hétköznapi modelleket” többet kell irányítani, de ez is hálás feladat.


Szerinted nehéz nőként érvényesülni a szakmában?


Amikor én kezdtem, nagyon kevés női fotográfus dolgozott a szakmában, ám ma már egyre többen vagyunk. Úgy gondolom, hogy egy női modell sokkal előbb el tudja magát engedni egy másik nő előtt, mint például egy férfinál. Ezt a hozzám érkező vendégeken is észreveszem. 


Lassan itt a Valentin nap, ti is készültök már rá a stúdióban?


Persze, már gőzerővel készülünk rá. Van aki egyedül jön el, hogy a párja számára pikáns, fehérneműs fotókat készítsen, de párok is megjelennek együtt szép számmal. Valentin nappal kapcsolatban van most nálunk egy új szolgáltatás, ahol családi fotókat is készítünk. Ez egyedinek számít és van rá igény bőven. A fehérneműs fotózásra visszatérve, sok ember azért nem mer ilyen jellegű fotózásra elmenni, mert nem elégedett önmagával, azt a pillanatot várják, mikor tökéletes lesz az alakjuk. Ne várjon senki a tökéletességre, hanem jöjjön és vágjon bele, hiszen ez egy új felfedezés lehet a számára, hogy ki is ő valójában. Egyébként is, a magyar nők a legszebbek a világon.


A közelgő valentin nap alkalmából Adrien rólam is készítetett pár képet, aminek nagyon örültem, hiszen nem voltam még ilyen jellegű fotózáson (így már ez is lekerült a bakancslistámról). A képek elkészítéséhez ezt a csodás Koka Fashion felsőt kaptam, melyet piros kiegészítőkkel dobtunk fel. Adrien minden kedves érdeklődőt vár csodás fotóstúdiójában, ahol már bőszen készülnek a szerelmesek ünnepére. Szerintem egy fotósorozat emlékezetes és maradandó ajándék, hiszen pár év múlva is jó lesz rá visszaemlékezni. Ti mit gondoltok?






Voltatok már valentin napi fotózáson?



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images