LEÁRAZÁSOK! Hölgyeim, irány vásárolni!

11:00

LEÁRAZÁS! Minden üzlet kirakatában olvasható ez a hívogató szöveg. Igen, hölgyeim, ilyenkor lehet engedni a csábításnak, hiszen ez a legjobb időpont arra, hogy beszerezzünk minden cuccot jó áron. A cikkből pedig megtudhatjátok, mit érdemes most megvenni!

Karácsony után elkezdődtek a leárazások, én pedig december 27.-én már a boltokban válogattam. Eddig soha nem mentem el szilveszter előtt nézegetni és jobban tettem volna, ha inkább várok még egy kicsit vele. Azért is néztem szét ilyen korán, mert azt gondoltam, hogy még lesz bőven választék, ám azzal nem számoltam, hogy csak 1-2 ezer forinttal kerülnek majd kevesebbe a rucik. Hölgyeim, remélem ti sem estetek ebbe a hibába. Aki még eddig nem ment el shoppingolni, itt a remek alkalom.


Kabát

Akik mostanra időzítették a kabátvárálást, azok nagyon jól jártak, hiszen akár fél áron is hozzá juthatnak a kiszemelt darabokhoz. Nekem a kedvenceim a műszőrmés darabok, főleg az állatmintásak. Ha biztosra szeretnétek menni, akkor érdemes egy basic darabot választani, amit be tudtok illeszteni a ruhatáratokba és persze van hozzá passzoló cipőtök és táskátok is.


Szoknya

Igen hölgyeim, szoknyák. Tudom, hogy a mostani időjárás nem a legmegfelelőbb a szoknya viseléséhez, de gondoljatok csak bele, hogy tavasszal milyen jó lesz viselni őket. Érdemes hát beruházni egy-két darabra, főleg mivel pár ezer forintokért csodát találhattok. Én is beszereztem egy szép baba kéket és alig várom, hogy felvehessem.



Pulóver

A pulóverek széles választékával várnak titeket az üzletek. Higgyétek el, ez a pulcsivásárlás legjobb időszaka. El ne felejtsetek beszerezni egy fehér és fekete darabot, amit bármihez fel tudtok venni, sőt, a színes és formás darabok is menők a szezonban. Nálam a jelszó pulcsivásárláskor: minél puhább, annál jobb.


Műbőrdzseki

Ilyenkor szintén jó áron találjátok a különböző műbőr és bőrdzsekiket is. Én imádom őket hordani minden évszakban, tavasszal és nyáron világosabb, pasztell színeket kedvelem, ősszel és télen pedig a fekete és földszíneket. Érdemes ilyenkor megvenni őket, hiszen legtöbbször fél áron juthattok hozzá.


Cipő

Hát igen, ez az a pont a vásárlási listánkon, amely a nők nagy részének a legnagyobb kísértést jelenti. Hosszúszárú, rövidszárú, boka, magas, lapos, műbőr, bőr, teljesen mindegy, csak szép legyen. Dögös cipőkkel vannak tele a boltok, így nem hiszem, hogy gondban lesztek a kiválasztásnál. Mivel még hideg van és egy jó darabig fagyos lesz az idő is, inkább bélelt fazont válasszatok.


Hölgyeim, irány shoppingolni!



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images