The Versatile Blogger Award - díjat kaptam

11:00

Még soha nem kaptam blogger díjat, így izgatott voltam, mikor Nina oldalán megláttam a saját nevemet. Jó kedvemet tovább erősítette, hogy Vivitől is megkaptam a következőt, szóval így már két díjjal is büszkélkedhetek. Eleget téve a kérésnek, most megtudhattok rólam 7 random dolgot.



  1. Macskafüggő vagyok, ha lehetne egész nap egy macskákkal teli szobában lennék. Szerintem a világ legaranyosabb és viccesebb állatai. Nekem is van egy imádni való szőrgombolyagom, Menta, aki már igazi családtag. Minden nap alig várom, hogy hazaérjek és odafusson hozzám a csámpás ki lábaival. Ő egy igazi egyéniség. 
  2. Nagyon szeretek utazni, így ha választhatnék, olyan munkám lenne, ahol körbejárhatnám a világot. 
  3. Szeretnék megtanulni angolul és németül anyanyelvi szinten, hiszen a mai világban a nyelvismeret elengedhetetlen.
  4. Rengeteg dolgot csinálok egyszerre, ezért állandóan pörgök. Mivel maximalista vagyok, így mindent a lehető legjobban szeretnék megcsinálni, ezért néha eléggé kimerülök. Meg kell tanulnom, hogy ne szakítsam szét magamat.
  5. Megrögzött tervező vagyok. Ez az előző pontból következik, hiszen ha sok dolgom van, muszáj megtervezni, hogy mindenre jusson időm, ennek viszont az a veszélye, hogy elvesztettem a spontaneitásomat. Szerencsére a barátom az egyik legspontánabb ember a földön, így tőle tanulok.
  6. Életem egyik nagy vágya, hogy írjak egy könyvet. Ebben csak az akadályoz meg, hogy még semmilyen témában nem érzem magamat olyan tapasztaltnak, hogy azt papírra vethessem. Bár, ami késik, nem múlik!
  7. Hipochonder vagyok! Ezt még kimondani is szőrnyű és próbálok ellene tenni, de nem könnyű. Remek természetgyógyászom van, így kezdem legyőzni a hipochondriát.
     +1 Akkor lennék a legboldogabb, ha sokan olvasnák a blogomat és az ismeretség által segíthetnék az embereknek. Számomra fontos a külső és szerintem ebben a világban az érvényesülés egyik alappillére, hiszen az emberek első benyomása is ebből szűrődik le. Szeretek embereket átváltoztatni, hiszen csodálatos látni, hogy egy-egy ruhától mennyire jól érzik magukat, kinyílnak és önbizalmat kapnak. 

Természetesen tovább kell adnom, így az én díjazottaim a következőek:




You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. köszönöm szépen :) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt olvasni Rólad pár dolgot... Kb. az összes igaz rám is:) Köszönöm, hogy jelöltél! ( ha van időd átírnád a blogom nevét így: Shine on silver) Eszter

    VálaszTörlés
  3. Igen, ne haragudj, hogy elírtalak (pedig esküszöm, vagy százszor megnéztem). Valamiért végül elbénáztam de javítom. :) Pedig tudom, hogy mi a blogod neve :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönööm a viszontdíjat is! :) Feldobta a napomat! :))

    VálaszTörlés
  5. Nincs mit, te is az enyémet múltkor. ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm a díjat, bearanyoztad a napomat! ^^ :*

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images