ANTRÉ - SS15 kollekció bemutató

10:00

Nagyon megörültem, mikor egy újabb meghívót kaptam egy kollekció bemutatóra, amely feladója ezúttal az ANTRÉ Fashion volt. Bevallom őszintén, nem ismertem még a márkát, de kíváncsi voltam rá, hiszen a hazai divattervezők az egyik legjobbak a világon. Mint később kiderült, az esemény egy blogger találkozóval egybekötött divatbemutató, így még izgatottabb lettem. Sok divattal kapcsolatos eseményen jártam már, de ez volt az egyik legkülönlegesebb. Ha tovább olvassátok a cikket, kiderül, hogy miért!


Mimivel szokás szerint mi voltunk megint az elsők, akik megérkeztek a rendezvényre. Azért is szeretünk korán menni, mert így lehetőségünk van zavartalanul képeket készíteni, hiszen ilyenkor még nincsen tömeg. Már az ajtóban fogadott minket a márka Fashion Menedzsere, Szabó Zsanett, amely nagyon szimpatikus gesztus volt a tőlük. Felírtuk a nevünket és az elérhetőséginek a regisztrációs lapra, majd Zsanett szólt, hogy ne menjünk még sehova, mert kapuk egy-egy tütüt. Első hallásra fogalmam se volt róla, hogy az a tütü, de amikor odaadták, egyből mosolyra húzódott a szánk.



forrás: ANTRÉ facebook oldala

A kulináris élvezetekről a Tütü Lébár gondoskodott, és (mint később kiderült) a tütük üvegekbe töltött turmixok voltak. Én nagyon szeretem a frissen facsart leveket, otthon is előszeretettel csinálok ilyeneket, hiszen egészségesek és nagy lendületet adnak a napnak. Jó párat sikerült megkóstolnom és a függőségem új irányt vett.


forrás: ANTRÉ facebook oldala


Rövid idő elteltével kezdtek szállingózni az emberek, egyre többen töltötték be a fotóstúdiót. Miközben tütükéztünk, megnézegettük az állványokra kiasztatott ruhákat. A kis brosúrából megtudtuk, hogy az ANTRÉ fő irányvonala a sportos elegancia. Fontos számára a természetesség, így ez az anyaghasználatban is megjelenik. A színhasználat is vegyes volt, hiszen az alap fekete-fehér-szürke darabok mellett találkozhattunk piros és kék ruhákkal is. A személyes kedvenceim az overálok voltak. Tavaszra szuper választás lehet, hiszen lenge anyagúak és bármilyen kiegészítővel feldobhatóak. A ruhákat nézegetve megint felkerestem a fejemben lévő gardróbomat és már is találtam pár hozzájuk illő ruhadarabot.

forrás: ANTRÉ facebook oldala

forrás: ANTRÉ facebook oldala


Mikor már jó pár ember összegyűlt, el is kezdődött a divatbemutató. Ekkor jött az első meglepetés, a modellek nem csak végigvonultak a kifutón, hanem megálltak és előadtak egy performanszot kortárs költőnők novelláiból. Szeretem az irodalmat, de soha nem jutott volna eszembe divatbemutatóval egybekötni színházi előadást, mégis remek ötletnek bizonyult. Aznap este valami forradalmit láthattunk, a divat és a költészet igenis kiegészítheti egymást. A meghívott előadók az E-Mancik Színházi Manufaktúra tagjai voltak. Pont annyi impulzust és olyan intenzitású előadást adtak a jelen lévőknek, melyet könnyű volt befogadni. Nem szeretem az erőltetett előadásokat és egy divatbemutatóra már sok is lett volna, így ők megtalálták a tökéletes összhangot.



forrás: ANTRÉ facebook oldala

Az ANTRÉ ruhái mellé még egy ékszer kollekció is társult, melyben a ruhákhoz hasonló színek domináltak. Anyaghasználatban is a természetesebb felé orientálódtak, így remek kiegészítései lettek egyes ruhadaraboknak. Én főleg a gyűrűkért voltam oda, az egyszerűségük révén tetszettek meg.





You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is kaptam meghívót erre a bemutatóra, sajnos nem tudtam részt venni rajta, de a képeid és a beszámolód által sikerült megismerkednem ezzel az új márkával :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, ha általam ismerted meg. Máskor gyere el, mert nagyon különleges bemutató volt és szerintem hasonlókat várhatunk majd tőlük a jövőben. :)

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images