Budapest Fashion Week - 2. nap

15:22

Tavaly is részt vettem a Budapest Fashion Week rendezvényén de akkor nem voltam elragadtatva, hiszen se az esemény megszervezése, se a tervezők nem nyerték el a tetszésemet. Ám idén pozitívan csalódtam, hiszen a szervezés is profibban zajlott, sokkal több tervezőt vonultattak fel, színvonalasak voltak a műsorok közötti kis produkciók is. 


Szerintem a pozitív irányú fejlődés a résztvevőkön is remekül mérhető, hiszen jóval többen jöttek el, mint tavaly. Az egyik kedvenc fellépőm Farkas Linda, a Magma Tűzszínház egyik tagja volt, aki szerintem eszméletlen tehetséges. Már tavaly is felfigyeltem rá, hiszen tüzes táncával elvarázsolt, kecsesen mozgott a színpadon, de mégis lehetett érezni benne az erőt, még a tüzet is ő irányította. A fellépőruháit szintén maga tervezi, amelyhez nagy kreativitás kell, a ruházatnak összhangban kell lennie a produkcióval. 




A tervezők közül Hecendorfer Tímea haute couture kollekciója állt hozzám a legközelebb. Tavaly is megfigyeltem, hogy a ruháival elmesél egy egész történetet és ez most sem volt másképp. A bemutató attól vált különlegessé, hogy a darabokon lévő virágok nem a printekben jelentek meg, hanem egyfajta 3D-s rátétként. A modell választás is növelte a ruhák fényét, hiszen erős kontrasztot állított a darabokkal.






A Patent a Pluse Size vonalon mozog, bár nagyon jól is teszi, hiszen látszik, hogy ért ehhez a területhez. A ruháikra jellemző a letisztult vonalvezetés, anyag- és színhasználatban is erősen érződött bennük a tavasz közelsége. A kedvenceim a csodálatos élénk színű ruhák voltak.





Nem sűrű foglalkozok pasiknak való ruhákkal, de még így is elnyerte a tetszésemet a PiStyle által készített ruhák. A ruhák abszolút a modern kor férfija számára készültek, jellemzőek továbbá az egyszerű fazonok és vonalvezetés. Azt sajnáltam, hogy csak fekete ruhákat mutattak be. Téli kollekciónak szuper lett volna, de tavaszra nem ártana egy kis szín, így ezt hiányoltam belőle. Sajnos olyan gyorsan mozogtak a modell srácok, hogy nem tudtam jó minőségű képet csinálni. 




A Kutyadolog ruhái nem állnak olyan közel a szívemhez, hiszen teljesen más stílust képvisel, mint ami én vagyok. A ruhákon megjelenő minta halmozás nekem kicsit sok volt, a szabásvonalakkal jobban tudtam azonosulni. Az tagadhatatlan, hogy  bohém stílusban volt valami megnyerő és amikor az indiai motívuk megjelentek kicsit megdobbant a szívem. 







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images