ELLE Fashion Show

14:09

Már hetekkel ezelőtt készültem az ELLE Fashion Showra, hiszen ki kellett választanom a ruhámat, meg kellett terveznem, hogy milyen kiegészítőket válasszak egy tökéletes outfithez. Ahogy az lenni szokott, jött Murphy és szombat reggel át kellett variálnom az egészet. Egy dolog biztos volt, hogy a blogger barátnőim ott lesznek velem. 


Enikőt, a Kialakító bloggerináját vendégül láttam pénteken, így az lett az este végre, hogy nagyon jól elbeszélgettünk, majd éjjel 3-4 felé másztunk csak be az ágyba aludni. Reggel úgy ébredtem, mint egy búgócsiga, egyáltalán nem voltam fáradt, ami meglepő ennyi alvás után. Gyorsan készítettem reggelit, elkészültünk és indultunk is az ELLE Fashion Showra, melynek megint a Várkert Bazár adott otthont. 

A négy szőke grácia

Szupercsapat a Elle Fashion Shown
  
Csilla ihlette ezt a képet

Enikővel Kőbánya-Kispesten felszálltunk a metróra és nagyban beszélgettünk az eseményről, mire felnézek és ott áll Csilla és Évi (Csilla lakótársa és egyben fotósa) az ajtóban. Teljesen véletlenül abba a metró kocsiba szálltak be, melyben is is ültünk, így négyen siettünk tovább az ELLE Fashion Showra. Szegény Esztert megvárattuk egy kicsit.

Ment az eszmecsere


Mikor odaértünk már ment az első divatbemutató. Gyorsan leadtuk a kabátainkat a ruhatárban és a kifutók felé vettük az irányt. Megmondom őszintén, egész nap nem sokat láttam a bemutatókból, hiszen a 160 centimmel az emberek válláig se értem fel. Az első bemutató után sétáltunk egyet a rendezvényen és megnéztük, milyen work shopok vannak. 




Nagyon örültem neki, hogy az egész Várkert Bazár rendezvényeknek fenntartott területén lehet mozogni, hiszen rengeteg kiállító volt jelen és az emberek is egyre csak jöttek. Kevés szakmabelivel találkoztam, inkább divatkedvelők látogattak el a rendezvényre. Nekem abszolút pozitív volt a sok work shop, mely a divatbemutatók közötti idő kellemes eltöltését garantálta. Mi is végignéztünk egy-kettőt, nekem a kedvencem a Hungária Pezsgő standja volt, bár még korán volt a pezsgőzéshez, egy picit belekortyoltam a feeling miatt. A másik nagy kedvenceim az illatpromóciós standok voltak, ahol az ember megismerkedhetett a legújabb illatokkal. Nekem eddig nem ízlett Yves Saint Laurent Black Opium parfümje, de ahogy egyre többet illatoztam a nap végére már én is megkedveltem.


Köszönöm a ruhát Bridget&Olivia-nak

Mindig csak a duma

Az edédszünetben Enikő, Csilla és Évi a rendezvényen maradt, mi pedig Eszterrel elmentünk péksütit nézni, mert azt kívántuk. A Várkert Bazár mellett találtunk is egy boltok, ahol találtunk is. Vettünk egy-egy bécsi perecet és kiültünk a bolt előtti asztalokhoz. Úgy elbeszélgettük az időt, hogy le is maradtunk a francia tervezők divatbemutatójáról. Mire visszaértünk már csak a hátsó sorokban volt hely, ahol semmit se láttam. 




Megint egy tartalmas és remek divat napon vagyok túl, örülök, hogy a blogger csapatunk egyre közelebb kerül egymáshoz. Azt felejtik el sokszor az emberek, hogy a hazai divatvilág nagyon kicsit és ebben a szűk körben nem rivalizálni kell, hanem nyitni kell mások felé, barátságokat kialakítani, segíteni, hiszen együtt erősebbek vagyunk. Aki magányos, sokkal nehezebben érvényesül, arról nem is beszélve, hogy az igazi erő a csapatban rejlik. Én úgy érzem, megtaláltam a csapatomat. Enikő, Eszter, Csilla és Évi, örülök, hogy vagytok nekem.


Fotókat készítette: Balogh Éva és Németh Csilla


You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Csodásan néztetek ki, látszik rajtatok, hogy tényleg jól éreztétek magatokat! :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira cuki lett az összefoglaló, olyan aranyosan írsz mindenről, mint egy kis mese....:)A fotók pedig szerintem teljesen átadják a hangulatunkat. Annyira jó, hogy megismerhettelek Titeket!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok, tényleg nagyon jó volt a hangulat. Eszter csak azért írok cukin, mert ez jön a szívemből. Mivel feltöltöttetek energiával így ezt vissza is tudtam adni.

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images