Leárazások - Miket vettem? #5

11:16

Minden hónapban megfogadom, hogy nem költök ruhákra, de mivel divatblogot írok, így ez elég irracionális kijelentés. Már úgy vagyok vele, hogy ha valamibe szerelembe esek, akkor veszem meg. Az utóbbi hónapok a cipőkről szóltak, vagy 10 pár új cipőt újítottam be, de mentségemre legyen szólva, hogy szuper áron jutottam hozzájuk. 



Mivel már majdnem itt a fesztiválszezon, gondoltam beújítok pár crop topot. Ezt a fehér rojtos csodát kb pár napja találtam a H&M-ben és nagyon jó áron volt, hiszen 2000 Forintot fizettem érte.


A csizmát úgy vettem, hogy nem csak fesztiválszezonban tudom majd hazsnát venni, hanem a hűvősebb hónapokra is remek lehet. Az F&F-ben jutottam hozzá 2600 Forintért. Szerintem jó vásárt csináltam.


A képen látható fekete crop top szintén H&M, basic darab, melyet 1290 Forintért árulnak. Több színben is megtalálható a boltokban, de nekem pont feketére volt szükségem. azért még gondolkozok egy neon színű darabon is. 


Sok divat őrültnél láttam ez a fajta cipőt és megmondom őszintén, nagyon nem tetszett. Ez egészen addig így volt, még be nem mentem az F&F-be és kíváncsiságból fel nem próbáltam egyet. Nagyon kényelmesnek tűnt de érzetem, hogy elől biztos fel fogja törni a lábamat. Ez így is volt, de körberagtapaszoztam a lábamat és nem volt gond. 2390 Forintba került. 


A statement nyakláncok az egyik gyengéim, még nagyobb szerelembe bírok esni velük mint a cipőkkel. A vásárlás úgy történt, hogy sétálgattam az egyik barátnőmmel a West End-ben és egyszer csak elmentünk egy kis bizsu bolt előtt és megláttam a sok ékszer. Persze megdobbant a szívem és hát be kellett mennem. Akkor akadtam rá erre a csodára. A legjobb az egészben, hogy minden féláron volt, így 1390 Forintot fizettem érte.


Már említettem, hogy vettem pár crop topot, összesen 4 darabot. Ő a 3. akit kiválaszottam. A csíkos mintája fogott meg igazán, nyári hangulatot áraszt, a fodor az alján pedig bájossá teszi. Ő is szintén H&M és 1290 Forintot kértek érte.


Egyre több szürkét hordok de szürke cipőm még nem volt, így gondoltam beújítok egy darabot. Nagyon szép és elegáns formája van, mindezek mellett még kényelmes is. 2400 Forint volt az F&F-ben.


Ez egy igazi szerelmetáska. Már régóta terveztem, hogy veszek egy darabot Zoe Phobic, magyar tervezőtől, hiszen csodálatos darabokat készít. Elmentem a táska vásárra, ahol egyből beleszerettem. Azóta napi szinten hordom, hiszen szuper vétel volt. Az ára is baráti a fast fashion boltokéhoz képest, 7000 Forintot kért érte. Látjátok, nem is drágák a magyar divattervezők. 


Ezt a narancssárga, platform cipőt akkor találtam, amikor a Nyugati pályaudvarnál vártam a vonatra. Persze, igazi shopaholic révén mivel mással ütném el az időt, mint benézegetnék egy-két boltba. Így hát betértem a Cin Cin Amica-ba, hogy kitöltsem a várakozási időt és észrevettem egy akciós kupac tetején. Nem fogjátok elhinni, 990! Forintba kerül. Már régen vágytam narancssárga darabra, így nagyon megörültem. Már csak 1 táskát kell hozzá találnom. 


Az utolsó cipő, amit vettem a hónapban ez a csodás barackos árnyalatú, magas talpú szépség. Tetszik, hogy a laprésze csillogós, bár némi kétségem van a tartósságával kapcsolatban. Nagyon kényelmes, egész napokat elszaladgálok benne a városban. 1490 Forintért jutottam hozzá az F&F-ben.




You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én miért nem találok az f&f-nél ilyen baromi jó és olcsó cuccokat??!
    Mondjuk a héten belefutottam két szépséges bizsuba is náluk, mindössze 290ft-ért, de akkor is!!! :-D

    VálaszTörlés
  2. Én valahogy mindig akkor megyek, amikor ilyen jó áron van minden :D Lehet van egy beépített F&F radarom. Most is szerintem megéri elmenned, biztos találsz valami csodát olcsón.

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images