HANA - interjú

8:00

Szerintem rettentő kreatív és merész vállalkozásba fogott Hanna, a HANA tervezője. A márka különlegessége a bugyi formájú táskákban és neszesszerekben rejlik. Én egyszerűen rajongok értük, ezért szeretném, ha ti is megismernétek. 


Hogy indult a márka?

Karácsony előtt sokat törtem a fejemet azon, hogy mivel lephetném meg a családot. Nem szerettem volna egy kész terméket adni nekik, sokkal inkább egyedi dolgot, így nézegetni kezdtem műbőröket. Klasszikus neszesszert szerettem volna varrni, de amint elkészült a mintadarab, túl egyszerűnek találtam. Ekkor villant be a fejebe a gondolat, hogy lehetne más formában is gondolkozni. Végül a bugyi mellett döntöttem, hiszen ez nem egy megszokott forma.


Miben áll a különlegessége?

Nem tudom, de te találkoztál már bugyi formájú neszeszerrel, táskával? A formáját tekintve mindenképp. Számomra fontos, hogy egyedi, minőségi, izgalmas forma és színvilág táruljon az emberek elé. Hogy amikor ránézne,k egyből tudják, hogy a HANA ról van szó.


Miből merítesz inspirációt?

Színek, formák, időjárás, évszakok, illatok alapján inspirálódok. Persze ehhez kell egy nagy adag alkotói vágy és a munka iránti szeretet. Inspirálódni csak fókuszálással lehet, maximálisan a HANA-ra koncentrálok. Szeretném ha minden részletében tökéletes lenne.


Milyen anyagokkal dolgozol?

Egyenlőre még műbőrrel dolgozom, de a jövőben szeretnék nemesebb anyagokból készült termékeket is készíteni. A márkának ez a vonalát a különböző bőrök fogják meghatározni. 


Mik a hosszútávú céljaid?

A céljaim között szerepel, hogy még több ember ismerje meg a márkát. Nagyon jó érzés lehet, ha valaki ránézésre meg tudná állapítani, hogy az egy HANA termék.


Hogyan látod a vásárlóidat?

Szerencsére pozitívan állnak a márkához, egyre többen nyitnak a különleges darabok felé. Vannak akik egyedi rendelést is kérnek, aminek nagyon örülök, hiszen ez az egyik legjobb út a személyiség kifejezésére, hogy pontosan mi is passzol a leginkább hozzánk. 


Mi a véleményed az egyediségről?

Mindenki egyéniség, de rajtunk áll, hogy mennyire és hogyan fejezzük ki önmagunkat. A önkifejezés elsősorban az öltözködésen, a kiegészítők viselésén mutatkozik meg. Ha színesebben öltözünk, különleges darabot veszünk fel, a másnak is feltűnik és nagyobb %-ban kapunk pozitív visszajelzést, ami természetesen mindenkinek jól esik. Ezért vállaljuk fel önmagunkat, legyünk merészebbek, öltözködjünk színesen, de a legfontosabb érezzük benne jól magunkat. ne csak ránk emlékezzenek hanem a megjelenésünkre is.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images