A legmenőbb őszi kiegészítők a fast fashion boltok kínálatából

16:30

Tapasztalatom szerint kevés figyelmet szentelünk a szettünket megkoronázó kiegészítőkre, pedig fontosságuk vitathatatlan. Mit ér egy dögös őszi felső gondosan kiválasztott sál nélkül? Vagy egy szuper szett a színben harmonizáló kalap nélkül? A cikkben górcső alá vesszük az idei őszi-téli divat legszebb fast fashion kiegészítőit.
 
Nagy kalapmániás vagyok, már lassan a szivárvány összes színében megtalálhatóak a szekrényemben. Azért is szeretem őket, mert a legegyszerűbb szetteket is képesek feldobni. Viseld őket bőrdzsekivel, szoknyával, sportcipővel vagy magas sarkúval, egyszerűen mindenhez remekül passzolnak. Sőt, a gyapjúból készült darabokban pedig a fejed se fázik.

1. F&F 4390 Ft 2. H&M 6990 Ft 3. H&M 6990 Ft
 
Sokáig a kesztyűkre is úgy tekintettem, mint szükséges rosszra, ám az utóbbi időben igen csinos darabokkal jönnek ki a fast fashion üzletek. A személyes kedvenceim a műbőr/bőr darabok, egyszerűen nem bírom megunni őket.
1. H&M 5990 Ft 2. H&M 5990 Ft 3. H&M 5990 Ft

A sálakkal nagy barátságban vagyok, otthon minimum 20 darab van belőlük. Szeretek minden szettemhez más sálat felvenni, de a legközelebb a szőrmés darabok állnak a szívemhez. A praktikusság mellett a kabátjainknak is adhatnak egy kis pluszt, hiszen ha olyat választunk, úgy tűnhet, szőrmegallért viselünk. 
1. H&M 5990 Ft 2. Zara 17995 Ft 3. Zara 14995 Ft
 
Ahogy jönnek a hidegebb hónapok, én is egyre fázósabbá válok. Hiába veszem fel a legmelegebb pulóvereimet vagy a legbéleltebb kabátomat, egy vastag sapka nélkül mit sem érnek. Régebben nagyon nem szerettem a sapkákat, de mikor már ötödjére fáztam meg két hónapon belül, kénytelen voltam viselni őket. Már olyan szuper darabokat lehet kapni, hogy előszeretettel viselem őket, főleg az ilyen jópofa bojtos darabokat.
1. H&M 2990 Ft 2. F&F 2190 Ft 3. H&M 2990 Ft


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images