Mercedes-Benz Fashion Week

18:18

Előző hétvégén rendezték meg az első Mercedes-Benz Fashion Weeket az impozáns Várkert-Bazárban. Nagyon boldog vagyok, hogy része lehettem e történelmi pillanatnak.

Mivel még erősen küzdök a TDK-val, így csak vasárnap tudtam elszabadulni pár órára, hogy megnézzek két bemutatót. A két bemutató, amit láttam Napsvgar és Ana Ljubinkovic tervezők munkája volt, bár bevallom, megnéztem azokat is, melyről idén lemaradtam (hát igen, a TDK nagy úr). Ana kollekciója egyszerűen teli talált az egekbe tudnám dicsérni, olyan kreatív és egyedi darabokban vonultak végig a kifutón a modellek. A másik dolog, mely egyből izgalommal öntötte el a szívemet, hogy kaptam backstage kártyát. Eddig még soha nem voltam bent, elképzeltem, hogy milyen lehet, de lányok, sokkal de sokkal izgalmasabb. Aliz csodaországban elbújhat mellette, ahogy látod, hogy készülnek a modellek, sminkelik őket, formázzák a hajukat, közben egy kis csapat szorgosan gőzöli a ruhákat, öltözteti a modelleket, eszméletlen. Egyből átvettem azt a pezsgést, ami oda bent van, sőt, egész estig kitartott ez a pörgés. Életem első backstage élménye fantasztikus volt, örülök, hogy a részese lehettem.


















You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images