ghd - hajformázás felsőfokon

21:34

Mostanság sokat fotózunk a blogra outfit bejegyzéseket, a képekhez pedig szerettem volna a hajamat is jobban variálni, ezért merült fel bennem az igény, hogy profi segítséget keressek.

Már megtanultam, hogy csak kérni kell az élettől, és rövid időn belül meg is adja azt, amire vágyom. Így, hát kiküldtem a kívánságomat az univerzumnak, és láss csodát, nem sokra rá találkoztam a ghd professzionális brit márkával, vagyis inkább ők találtak rám. Két hónappal ezelőtt kaptam meghívást az exkluzív eseményükre, ahol az új hajvasalójukat mutatták be a bloggereknek. Izgalmas dolgokat mondtak, addig nem tudtam, hogy hajvasalásra a legoptimálisabb a 185 Celzius fok, hiszen ez az a hőfok, ami még nem roncsolja a hajat, de mégis tartós lesz az eredmény. Említették továbbá, hogy ha frissen mosott hajat formáznak, akkor a következő mosásig megmarad. Bevallom őszintén, kicsit kétkedve hallgattam, mert az eddigi hajvasalókkal készített frizuráim aznap még csodálatosak voltak, ám másnapra mintha mi se történt volna. Azt kell hogy mondjam, én lepődtem meg a legjobban, amikor először jártam a Great Lenghts szalonban, hogy egy eseményre elkészítsék a hajamat, és másnap reggel is ugyan úgy állt, mint előző este (annak ellenére, hogy nem használtak sok fajta hajformázót). Sőt, nem csak másnap maradt benne, hanem 4 nappal utána is hullámos volt. Ekkor döntöttem el, hogy átadom a hajam kezelését nekik, hiszen jó kezekben lesz. A Marie Claire Fashion Days előtt nem csak formázták a hajamat, hanem festettek és vágtak is.  Nagyon jó volt az együttműködés a szalon fodrászaival, pont annyit vágtak, amennyit szerettem volna, a színt is remekül eltalálták. Már alig várom, hogy még jobban tesztelhessem a ghd termékeket, hogyan állják meg a helyüket a mindennapokban. Jövő héten egy szerencsés olvasó is megtapasztalhatja az igazi ghd élményt, hiszen a nyereményjáték nyertesének ők készítik el a frizuráját a fotózásra.












Fotó: ghd

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images