Mac - Magic of the Night sajtóesemény

10:02

Mostanában egyre közelebb áll hozzám a sminkelés, sokat gondolkodom azon, hogy fel kellene venni a blog palettájára. Több levelet kaptam már tőletek ez ügyben, így egy kicsit belecsempészem a blogba. 

Az előbbi okok miatt is örültem, hogy meghívást kaptam a Mac - Magic of the Night kollekció bemutatójára, melynek az Aréna Plázában található üzlet adott otthont. Be kell vallanom, ezelőtt soha nem próbáltam Mac terméket, de egyből beleszerettem (pedig engem nehéz levenni smink termékekkel a lábamról). Az eseményen egy bemutatót is tartottak, melyhez a legújabb kollekció kulcs termékeit használták fel. Én csak ámultam-bámultam, hogy rövid idő alatt milyen szuper sminket varázsolt a sminkmester a modell arcára, trombitakíséret mellett. Ezután mi is szemügyre vehettük a termékeket, találtam is jó pár szerelem darabot, főleg a rúzsok és pigmentek fogtak meg igazán. 












You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images