Marie Claire Fashion Days

18:24

Lassan másfél hete, hogy lezajlott a Marie Claire Fashion Days, de még mindig izgulok, ha rágondolok. El se hiszem, hogy több, mint 100 jelentkező közül beválasztottak az Év Legjobb Street Style szettje versenybe.

Nálam a Fashion Week-ek különleges alkalmak, ilyenkor napokig 1000 százalékon pörgök, hiszen mindenhol ott szeretnék lenni. Ez most sem volt másként, már pénteken részt vettem a szakmai napon. Azét szeretem ezt napot, mert ilyenkor rengeteg blogger ismerősömmel össze tudok futni és egy finom koktél mellett megbeszélni a divattal kapcsolatos dolgokat, közben pedig az egyik kedvenc időtöltésünknek - divatbemutató nézésnek - is hódolhatunk. A szombat kicsit nyugisabb volt, hiszen csak pár órára tudtam benézni, ellenben a vasárnap lila ködben telt. A versenyzőknek már reggel fél 11-re oda kellett érkeznie a helyszínre, hiszen ekkor kezdődött az eligazítás. Párszor végig mentünk a kifutón gyakorlás gyanánt, utána pedig 3 óráig "szabadfoglalkozás" volt. Pár bloggerinával úgy döntöttünk, inkább maradunk és végignézzük a bemutatókat. Én amúgy is ezt terveztem, mert a vasárnapi program izgalmasnak ígérkezett. 1 óra felé megérkezett a családom is, akiknek nagyon örültem, ekkor már elmondhatatlanul izgultam, fél 3 fele pedig odaért az egyik fotósom, Barbi is (a másik fotósom, Bea végig ott volt a rendezvényeken, hiszen dolgozott). A verseny előtt azon imádkoztam, hogy a fénytől ne lássak semmit a kifutón, mert ha csak arra gondoltam, mennyien fognak nézni, akkor menten rosszul lettem. Hát, nem így történt, mindenkit láttam, ám már nem állhattam meg, remegő lábakkal végigmentem. Amikor visszaérkeztem a backtage-be, nagy kő esett le a szívemről, hiszen vége lett a hetekig tartó izgulásnak. Bár nem én nyertem, egy örök élmény volt. Köszönöm mindenkinek, aki szavazott rám, és azoknak is, akik eljöttek szurkolni, meg persze a Marie Claire csapatának is, hogy beválasztottak. 





















 
Fotó: Monsphoto / Marie Claire / Benecz Róbert


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images