10 dolog, amit nem tudtál rólam - Karácsonyi különkiadás

20:47

Először is Kellemes Ünnepeket szeretnék kívánni minden kedves olvasómnak! Mivel a blog a harmadik karácsonyához érkezett, ezért arra gondoltam, hogy eljött az ideje egy személyes posztnak. 10 dolgot osztok meg veletek, amit (elvileg) nem tudtatok rólam.

1. Az egyik nagy álmom, hogy írjak egy könyvet. Eddig azért se kezdtem el, mert nem éreztem magamat semmiben sem elég tapasztaltnak. Remélem nemsokára megjön az ihlet és belekezdhetek életem könyvébe.

2. Azért is indítottam a blogot, hogy később létrehozzak egy saját márkát, ám megismerve a hazai tervezőket, be kellett látnom, én jobb vagyok a szettek összeállításában és az írásban, mint az alkotásban. 




3. Alapvetően az egészséged életmód híve vagyok, de volt egy korszakom, amikor az egészség mániám odáig fajult, hogy csak bio termékeket ettem és nagyon lefogytam. Egy idő után megtanultam, hogy meg kell őrizni az egyensúlyt, én nem elmenni szélsőséges irányba.

4. Makacs egy teremtés vagyok, ha kell, elmegyek a végletekig, főleg, ha valamit a fejembe veszek. Ennek rengeteg pozitív és negatív hozadéka van, ám én szeretem a jót erősíteni. Végül is, ha nem ragaszkodom bizonyos dolgokhoz, akkor nem fejlődne így a blog.


5. Megszállottan ruha, cipő, táska, ékszer és rúzs mániában szenvedek. Mindig megfogadom, hogy nem vásárolok de egyszerűen nem bírom ki. Már inkább otthon hagyom a bankkártyámat, mert könnyen elcsábulok egy csodás színű cipőre, ami pont jó lenne a menő felsőmhöz (nem mintha nem lenne mindenből több darabom).

6. Ha már vásárlás, akkor a hazai designer termékek mellett imádok turizni. Sajna még másnak egy jó könyv vagy egy finom étel a kikapcsolódás, nekem a turizás az egyik legjobb relaxációs gyakorlatom. Imádom a ruhakupacok közül előkotorászni a kincseket és boldog mosollyal az arcomon haza tipegni a zsákmánnyal. Utána órákig euforikus állapotban vagyok.


7. Teljes szívvel elköteleződtem a magyar tervezők mellett. Kicsiny hazánkban rengeteg tehetséges és kreatív designer él, melyek támogatását nagyon fontosnak tartom. Szeretnék egy összekötő kapocs lenni a magyar tervezők és olvasók/vásárlók között.

8. Alig várom, hogy befejezzem a Mesterképzést, melyet a Szent István Egyetem, Emberi Erőforrás Tanácsadó szakán végzem. Szerencsére kezd beérni az energia, amit a blogba fektettem, de már sok a munkával és a tanulással együtt. A TDK-nak hála a következő félévem már lazább lesz (vagyis őszintén remélem).


9. Macska mániás vagyok. Legyen pici, nagy, fekete, fehér, nekem teljesen mind egy, az összeset imádom. Ha tehetném, rengeteg macskával venném körül magamat, bár nem tudom Menta mennyire örülne neki (Menta a ház macska úrnője, és elég féltékeny típus).

10. Nem bírok körmöt festeni. Hiába próbálkozom, valahogy mindig nyomi lesz a végeredmény. Az unokatesóm az egyik legjobb műkörmös (Prime Nails, ha valaki meg szeretné keresni), régebben hónapról-hónapra szuper körmömet álmodott meg nekem, de a sok fotózás miatt le kellett szedetnem. Hát, visszasírom mert azóta a körmeim katasztrofálisak.

Fotó: Adam Martinek Photography / Smink: Fülöp Judit, sminkmester

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images