Karácsonyi outfit tippek hazai tervezőkkel

12:59

Már csak pár nap és végre itt a várva várt karácsony, nem csoda hát, hogy mi nők már azon gondolkodunk, mit is viseljünk az ünnepek alatt. A magyar tervezők termékei között rengeteg szuper darabra lelhettek. Adok nektek pár outfit tippet, de ne feledjétek, öltözzetek karácsonykor is hazai designer termékekbe! 

Mivel hétköznap mindig kényelmes ruhában vagyok az egész napos rohangálás miatt, ezért karácsonykor szeretek elegáns ruhába bújni. Az utóbbi időben egyszerűen oda vagyok a levendula színért, a képen látható Zigi Brand ruha színe és szabása pedig mesés, főleg, ha arany kiegészítőkkel párosítod. Az ünnepek királynői lehetünk ebben a szettben.
Ruha: Zigi Brand / Ékszer: eVe / Táska: Marie Anne Design 

A piros szín a karácsony egyik fő árnyalata, bár én egész évben előszeretettel viselem, az ünnepek alkamával az emberek is szívesen bújnak hasonló árnyalatú darabokba. Harkodetty ruhája egyszerűsége miatt tetszik, ezáltal remekül kombinálható. Én ezüst ékszert képzeltem el mellé, pont olyat, mint a Declacier, ám ha meg szeretnénk egy kicsit bolondítani, akkor egy szőrmés Zoe Phobic táskával megtehetjük. 
Ruha: Harkodetty / Ékszerek: Delacier / Táska: Zoe Phobic

Ha egy elegáns karácsonyi buliba vagyunk hivatalosak, akkor a képen látható Art on me ruha remek választás lehet, hiszen elegáns. Mivel a ruha letiszult, így érdemes egy felnűtő táskával kiegészíteni, melyre az Eosine márka remek lehetőséget kínál. Ha a táska hangsúlyos, akkor az ékszer legyen visszafogott, egy Ursha nyaklánccal és fülbevalóval nem foghatunk mellé.

Ruha: Art on Me / Ékszerek: Ursha / Táska: Eosine

Az Artista magyar brand ruháit nagyon kedvelem, hiszen kreatívak és különlegesek. Ahogy már az előbb is említettem, a piros mellett az arany árnyalatok a karácsony abszolút színei, így ilyenkor én is előszeretettel viselem őket. A képen látható Artista ruha szuperül mutat Panni Vessey ékszerekkel kiegészítve, Timea Bartos táskája pedig emeli a szett fényét.
Ruha: Artista / Ékszerek: Panni Vessey / Táska: TIMEABARTOS


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images