Évértékelő - Így telt 2015

22:34

Év vége felé szeretek visszaemlékezni az óévre, és azt kell, hogy mondjam, pörgős esztendő van mögöttem. Minden téren rengeteg változás és fejlődés hozott a 2015-ös időszak, de úgy gondolom, a legtöbb sikert a bloggal kapcsolatban értem el.

Bloggerként számos elismerést tudhatok a magaménak, melyekre nagyon büszke vagyok. Pontokba szedtem nektek, hogy mik is történtek 2015-ben velem, de előtte meg szeretném köszönni a két fotósomnak, Beának (Bejj Photography) és Barbinak (Monsphoto), hogy fáradtságos munkával készítik el nekem az outfit képeket. Nélkülük nem tarthatnék itt, ahol most vagyok, köszönöm nekik! És, most lássuk, mik is történtek velem tavaly:


1. Egy évvel ezelőtt álmodni se mertem arról, hogy szerepelhetek a hazai magazinok internetes felületén és a nyomtatott sajtóban, ám idén többször is beválogatták az outfit képeimet a Marie Claire Magazin Best of street chic rovatába, illetve az Instyle Magazinba. Múltkor pedig a már Joy Magazinban is felfedeztem magamat. Eszméletlen érzés!


2. Számos tervezővel és bloggerrel kerültem baráti viszonyba, amit nem cserélnék el semmi pénzért. A hazai designerekkel készítettem interjúkat is, melyek megjelentek a blogon, és, bár a karácsonyi elfoglaltságok miatt sajnos pár hétre leállt a tervezői interjú rovat, idén újra indul. 


3. Nagy álmom volt, hogy magyar tervezők termékeit hordhassam, rengeteg tervezőtől kaptam szuper ajándékokat, köszönöm, hogy gondoltak rám. Jó pár olyan is akad köztük, amit kifejezetten nekem készítettek, ezzel is értékelve a munkámat. Ez számomra hatalmas elismerés.


4. A nyomtatott sajtó mellett a televízióban is láthattatok, hiszen többször szerepeltem az M1-en futó Rúzs és Selyem című, divatműsorban, mely fókuszában szintén a haza tervezők állnak. 


5. Több, bloggereknek szánt versenyen is indultam, melyek közül a Marie Claire Év Street Style szettje döntőjébe be is jutottam. Igaz, nem én lettem az első, ennek ellenére nyertesnek érzem magamat. 


6. Már régóta szerettem volna közelebbről is átélni a divattal kapcsolatos események feeling-ét, idén pedig rengeteg helyre eljutottam, aminek nagyon örülök, remélem 2016-ban is sok eseményen ott lehetek. Külön boldogsággal tölt el, hogy a Mercedes Benz Fashion Week-en még a backstage-be is bemehettem, óriási élmény volt!


7. Büszke vagyok arra, hogy több tervező velem fotózta be a termékeit. Mindig is vágytam arra, hogy egy kollekció arca legyek, így egy kicsit ebbe is belekóstolhattam 2015-ben.


Rengeteg dologért lehetek hálás az óévben, a sikereket a kemény munka hozta meg. Remélem a 2016-os év még tartogat számomra pozitív meglepetéseket! Minden kedves olvasómnak sikerekben, boldogságban, egészségben gazdag évet kívánok!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images