Trendajánló tavaszra!

19:07

Már lassan érezni a tavasz illatát, így nem árt tisztába kerülnünk az idei trendekkel. Ebben az évben minden a romantikáról fog szólni, pasztell színek, virágminták, csipkés anyagok, masnik minden mennyiségben. Lássuk!

A mindig nyerő virágminta
Virágok, printel minták, ezek minden évben tavasz környékén már előkerülnek a szerkényünkből. A romantikus alkatok ezúttal is örülhetnek, hiszen a trendpalettán még mindig előkelő helyet foglal el ez a stílus.


Csipke csodák
A csipke hatalma is töretlen, hiszen az esküvőszezon alkalmával a hétköznapi ruházkodásban is megjelenik. Én ennek kifejezetten örülök, hiszen nagy csipke párti vagyok, csodás dolgokat lehet létrehozni ezzel az anyaggal.


Printek minden mennyiségben
Printek, printek hátán, ez vár ránk ebben a szezonban. Minden minta fellelhető majd a boltok polcain, az édes kismadaraktól elkezdve az absztrakt, művészi ábrázolású festményekig. Szerintem hatalmas lehetőséget rejt magában, és remekül kombinálható. Én a printelt darabokat főleg egyszerűbb ruhákkal vegyítem, így érhetjük el a tökéletes összhatást.


Cuki masnik
Tavasszal a cukiság mutató ki fog akarni, hiszen a masnik mindent elárasztanak majd. Masni lesz a cipőn, a hajunkban, a táskáinkon és persze a ruháinkon is megjelenik. Minden masnis darab menőnek fog számítani (persze a jó ízlés határain belül).



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images