Gundel Esküvő kiállítás - Mennyasszony lehettem egy napra

10:49

Ki ne szeretne csodás esküvői ruhába bújni és hercegnőnek éreni magát?  Egy pár héttel ezelőtt nálam is eljött ez a várva-várt pillanat, hiszen a Celeni márka felkért modellnek a Gundel étteremben megrendezésre kerülő Esküvő kiállításra.

Már gyerekkorom óta nagy esküvőre vágyom, bár az álom esküvőm télen lenne, mikor mindent ellep a hó, én pedig hószánon érkeznék a templomba, melyet 4 fehér pariba húz. Tudom, hogy ez csak egy álomkép de mindenben a különlegeset keresem, így, ha egyszer férjhez megyek, az is egyedi és különleges lesz. Ezelőtt még soha nem viseltem esküvői ruhát, ám ennek is eljött az ideje. Nem csak az előbb említettek miatt örültem, hogy a Celeni márka felkért modellnek, hanem azért is, mert a nettó 160 centimmel nem igazán kifutóra termettem. Mivel itt pont az volt a koncepció, hogy hétköznapi lányok vonuljanak végig a kifutón csodaszép ruhákban, ezzel is megmutatva, hogy bárki lehet hercegnő. Virággal, a Virágs's Lab bloggerével pár órára mi is hercegnővé avanzsálódtunk, amit én személy szerint nagyon élveztem (szerintem Virág is, láttam a villogást a szemében). Nem csak a menyasszonyokra gondoltak a szervezők, a koszorúslányoknak is tartogattak meglepetéseket, hiszen a Dolly by Le Petit Tom tüllszoknyái szintén elvarázsolták a hölgyeket.

















Fotó: Kondella Misi Photography

You Might Also Like

2 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images