Glamour Gála - Women of the Year

12:09

Már tavaly is részt szerettem volna venni a Glamour Magazin - Women of the Year gáláján, ám akkor még nem volt lehetőségem rá, annál boldogabb voltam idén, amikor meghívást kaptam.
 
Időm nagy részét a divattal kapcsolatos események teszik ki, rengeteg divatbemutatón, pop up-on, workshopon jártam már, ám az események királynője mégiscsak a Glamour Gála. Mint minden fashionista, már jó előre azon törtem a fejemet, mit is vegyek fel erre a nívós eseményre, ám idő hiány miatt végül a saját ruhatáramból választottam egy darabot. Boldogan érkeztem meg az esemény helyszínére - mint mostanában, minden fontos divateseménynek, ennek is a Várkert Bazár adott otthon. Pontosságom ellenére már belépéskor látszódott, mennyi ember érdeklődik a rendezvény iránt, így a kabátok leadása után elfoglaltuk a helyünket abban a teremben, ahol a díjátadót tarották. Megmondom őszitén, nem nézek sok televíziót és nem ismerem annyira a "sztárokat", így az díjak kiosztásánál a divattervező és a kiegészítő tervező kategória jelöltjeiről tudtam, hogy kik is ők, ám a többi kategórián belül elvétve találtam csak ismerős arcot. Mindezek ellenére gratulálok minden jelöltnek és díjazottnak, remélem, jövőre is ott lehetek!




 
 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images