Az utazó - Eger

22:13

Egészen pontosan nyár óta nem volt utazással kapcsolatos cikk, és bár voltam egy-két helyen, mégis valahogy kimaradt a blog életéből. Hétvégén Egerben jártam egy kis romantikus kikapcsolódáson és eszembe jutott, milyen szuper lenne veletek is megosztani az élményeimet, ezzel is visszahozva ezt a rovatot.

Már hetek óta bújtam az internetet wellness szállodák után kutatva, a fejembe vettem, hogy egy utazással lepem meg a barátomat 25. születésnapja alkalmával. Mivel a barátom vízimádó, így az olyan szállodák jöttek szóba, ahol fürdőkomplexum is található. Végül az Hotel Eger & Park mellett döntöttem, hiszen Eger az egyik kedvenc városom, gyerekkoromban sokat jártunk a közelben található Noszvajra és régóta szerettem volna újra ellátogatni a városba. Pénteken délután érkeztünk meg a szállodába, már a recepción kedvesen fogadtak. Bejelentkeztünk és indultunk is a szobánkba lepakolni a csomagokat. Direkt az új építésű szárnyba foglaltam szobát mivel a barátomnak nagyon fontos a szobák enteriőrje, a szárnyat pedig nem régen újították fel. Gyorsan lepakoltuk a csomagokat és már vettük is át a fürdőruhát, hiszen mégiscsak wellnesselni jöttünk. A fantáziámat leginkább a számos szauna és kabin izgatta, volt bioszauna, finn szauna, gőzfürdő, sószoba, aromakabin, emellett pedig több medence és jakuzzi is. Mintha egy wellness álomba csöppentünk volna. Az időnk nagy részét itt töltöttük, még az utazás reggelén is úsztunk egyet. Az hiszem, remekül kihasználtuk ezt a három napot, már nagyon ránk is fért, hiszen nekem lassan készülnöm kell az államvizsgára, bár azt sajnálom, hogy a kirándulásra nem maradt idő, de legalább lesz értelme visszajönni. Úgy gondolom, egy utazás mindig remek születésnapi ajándék és megfogadtuk a párommal, hogy évente kétszer el fogunk menni egy wellness hétvégére, hiszen ennyi kikapcsolódás és feltöltődés jár nekünk.











You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images