Women in red dress

13:47

Még karácsonyra kaptam harkodetty-től ezt a csodás ruhát és azóta vártam, hogy végre jó idő legyen, hiszen szuper outfit ötlet volt a fejemben. Mivel a ruha egyszerű szabású, így geometrikus kiegészítőket választottam hozzá, ezekkel tettem izgalmassá a szettet. A háromszög alakú HANA táskát már korábban is láthattátok a blogon, nálam volt a London Fashion Weeken. Nincs mit tenni, egyszerűen beleszerettem.







Fotó: Monsphoto

 Ruha: harkodetty
 Ékszer: Csermak Design
 Táska: HANA
 Cipő: Deichmann

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. iii, csodás az outfit, a cipődért pedig oda és vissza vagyok! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Még pár éve vettem a Deichmann-ban, de jó vétel volt, mert mindenkinek nagyon bejön. :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Még pár éve vettem a Deichmann-ban, de jó vétel volt, mert mindenkinek nagyon bejön. :D

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images