KeLau - Interjú

15:33

A KeLau márkáról mindig a vidámság és életöröm jut eszembe, hiszen ha megnézem a termékeit, abszolút pozitivitást  sugároznak, akár készítőjük. Ha eddig még nem fedeztétek fel a márka ékszereit, itt az idő! 

Honnan jött az ékszerek iránti szeretet?
Egészen kicsi korom óta vonzanak a kreatív elfoglaltságok. Már kisdiákként gipszet öntöttem, drótból hajlítottam meg különböző figurákat, gyöngyöt fűztem, vagy épp barkácsoltam. Felvidított a tudat, hogy valami egészen újat sikerült létrehozni, megalkotni. Sok próbálkozásom volt az agyaggal is, de speciális kemence híján, ezek mindig félbe maradt alkotásként végezték. Ekkor találkoztam a polymer clay-el (magyarosítva: süthető gyurma), ami azonnal nagy szerelem lett számomra. Nőként mindig is szerettem feldobni a ruháimat valamilyen színes kiegészítővel, ami nálam főként karkötőben és nyakláncban nyilvánult meg. Első saját készítésű ékszereim azonban fülbevalók voltak, melyek ajándékként édesanyámnak készültek. Nagyszerű érzés volt látni azt, hogy valóban mekkora örömöt okozok egy-egy általam készült aprósággal, melyek nem jönnek vele szembe az utcán, mert egyedi tervezésűek, és nem tömeg gyártmányok. Innen indult az egész ékszerkészítés iránti „szerelem”.



Mit gondolsz, melyek lesznek az idei meghatározó ékszertrendek?
Úgy gondolom, hogy idén is, mint minden évben tavasszal és nyáron a pasztellszínek lesznek a meghatározóak. Én is szívesen dolgozok ezekkel a színekkel. Nálam már több éve a menta szín a legkedveltebb, így idén is gyakran elő fog fordulni a kollekcióimban. Érdekes, mert úgy gondolom, hogy a túldíszített ékszereken keresztül a minimál stíluson át minden divatos jelenleg. Személy szerint én maradok a geometriai alakzatoknál: a pentagonok, hengerek, háromszögek világában, amik már a KeLau védjegyévé váltak. De rengeteg újdonságra is lehet számítani idén nálam. 


Milyen anyagokkal dolgozol szívesen?
Az ékszerem fő alapanyaga a polymer clay, amivel lassan már 5 éve dolgozom. Nagyon szeretek vele dolgozni, mert rengeteg módon lehet felhasználni, számtalan új technikát sajátítottam el vele az évek során. Valóban igaz az, hogy ennél az anyagnál csak a képzelet szabhat határt. Többéves gyakorlás, kísérletezgetés vezetett a mai KeLau ékszerekig, de a jövőben is ezt a vonalat szeretném tovább vinni, és az ékszergyurma lesz a fő alapanyagom.



Mit tartasz az eddigi legnagyobb sikerednek?
Számomra a legnagyobb siker az elégedett, rendszeresen visszatérő vásárlóim. Nagyszerű érzés az, amikor sétálok Eger vagy Budapest utcáin, és egyszer csak szembejön velem egy általam készített ékszer. És magát, azt a dolgot is egy sikernek könyvelem el, hogy azt csinálok, amit a legjobban szeretek, hogy a hobbim lehet a munkám.



Nehéz itthon ékszerkészítőként érvényesülni?
Úgy gondolom, hogy nem könnyű feladat. Sok szerepben meg kell állnia a helyét manapság egy ékszerkészítőnek, ha érvényesülni szeretne. Rengeteg munkával jár, ami nem merül ki az ékszerek elkészítésében. Jelenleg én egy személyben testesítem meg a tervezőt, a fotóst, a marketingest, a sales managert, és még sorolhatnám. De őszinte leszek, én imádom ezt csinálni, és a befektetett, kitartó munka mindig megtérül.





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images