Toni&Guy Fashion Week A/W 14

22:44

Április 12.-re, egy hűvösebb szombati napra esett a Toni&Guy Fashion Week. Mint divatimádó, én se hagyhattam ki, már egy hónappal ezelőtt beírtam a naptáramba. A rendezvénynek az exluzív Palazzo Dorottya adott otthont, ami remek választásnak bizonyult idén is. Évente kétszer a divatvilág színe-java részt vesz ezen az eseményen, ilyenkor ismert bloggerek, fashionisták, hírességek töltik meg az épületet. A Budapest Fashion Week elnevezés csalóka, hiszen a híres divathetekhez képest itt csak 1 napról van szó, bár színvonala megegyezik külföldi testvéreivel.


Ez volt az első "divathetem" ezért az elején kicsit féltem, hogy eltévedek, de nem volt gond az odaúttal, a Vörösmarty térről befordulva egyből megtaláltam. Hazánk leghíresebb divattervezői közül 6 kiemelkedő tehetség kollekcióját nézhette meg a közönség. Mivel nagy rajongója vagyok Szegedi Katának, így én már fél 11-re megérkeztem, mindenképpen ott szerettem volna lenni a 11-kor kezdődő show-n. Az első divatbemutató után még kettőt tudtam megnézni, mert egy másik fontos eseményre voltam hivatalos.

Kata Szegedi


Kata ruhadarabjait a zene ihlette, mégpedig a 90-es évek meghatározó előadói, mint TLC, Missy Elliot vagy Erykah Badu. A kollekcióban megjelenik az r'n'b műfaj lazasága, a kísérletező anyag- és színhasználat. 


"A textúrák keverése számomora a mai városi nőt jellemzi, aki kellően magabiztos és laza ahhoz, hogy akár össze nem illő darabokat párosítson, ám ahelyett, hogy elveszne az anyagok tömegében, merészségével saját személyiségét erősíti" - mondta a tervező. 


A kollekciót legfőképpen nehéz vásznak, rojtos felületek, vízlepergetős szövetek és printelt neoprén anyagok alkották. A printek terén a terepminta, pöttyök és csíkok voltak hangsúlyban. 


Ceruzaszoknyák, cigaretta fazonú nadrágok, oversize kabátok és derékhangsúlyos ruhák, ez jellemezte Szegedi Kata kollekcióját. 

Nubu



A NUBU őszi-téli kollekciója játék a geometriai formákkal, a minimalista ruhákra jellemző, hogy ha kiterítjük, kör vagy téglalap formát kapunk. Színhasználata változó, hiszen a monokróm színek mellett megjelennek élénkebb, tisztább színek, mint például a Yves Klein kék és a fahéj szín. 


"A darabok megalkotáskor a hipotetikus örökmozgógép, a perpetum mobile, illetve Haraszti István, a kinetikus művészet jelentős képviselője szobrainak formavilága, a körkörös mitívumok, a gömbformák arányai ihlették meg a tervezőket."


A kollekció legkülönlegesebb darabjain Swarovski köralátéteket láthatunk, különböző kompozíciókban elhelyezve. 


Anyaghasználatában egyedi, a laza szövésű jacquard szövetet alkalmazták előszeretett. Színvilága visszafogott, a fekete, szürke, bézs mellett megjelenik a királykék és sötétkék. 

Je Suis Belle


A Je Suis Belle őszi-téli kollekciója elsőre komornak tűnik a színhasználata miatt, ám a feketéről a klasszikus elegancia is az eszünkbe juthat. Hiába csak egy színt használtak, árnyalti játékával elérték a változatosságot. 


"A tervezőpárost egyrészt a perspektíva és az optika, a reneszánszban gyökeredző tudomány alapuló és a mai kort is meghatározó, legfontosabb tézisei inspirálták." Az egyszerű vonalvezetést a rájuk varrt formák és anyagok teszik különlegessé.


A kollekció gazdag textúrákra, természetes és luxus minőségű anyagokra épül, mint például a selyembársony, gabardin, crepe de chine. 


A NUBU őszi-téli kollekciója állt a legközelebb a szívemhez, annak ellenére, hogy rengeteg fekete anyagot használtak. Játszottak a szabásvonalakkal, a színekkel, formákkal, így az övék lett a legkülönlegesebb. A Swarovskival tarkított pulcsit muszáj beszereznem, egyszerűen mesés. 

És a elmaradhatatlan outfit képek



Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz: https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

Instagram: MYSWEETESTHEAVEN

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images