Furcsa szettek, avagy lássuk meg a csodát!

14:10

Egy korábbi cikkemben már kifejtettem, hogy mi a véleményem a stílusosságról. Ezúttal pedig megint átlépem a saját komfortzónámat és olyan szettekben látom meg a lehetőséget és a kreativitás, melybe elsőre semmit se találtam.

Oké, nem értetem ezt a outfit-et, hiszen mi értelme van annak, hogy két kabát van az emberen? De, ha jobban nézegettem, akkor a rétegezés egy különleges formáját láthatjuk, ahol ugyan keverednek a színek, anyagok, de a harmónia mégis fellelhető. Ebben az időben pedig valljuk be, nem rossz ötlet a rétegezés.


Sose voltam jóban culotte-tal, számomra mindig is értelmezhetetlen darab volt mivel nem vagyok híve a háromnegyedes ruháknak. A képen kicsit olyan, mintha nagy lenne a hölgye, már ha ez egyáltalán culotte. Ami viszont tetszik, az a mintája, szerintem remek, ahogy az egységet megtöri az indokolatlan ezüst kocka. 


Kövezzetek meg, de én a kantáros nadrágot visszatérését nem igazán üdvözülőm. már gyerekként is utáltam, mindig alig vártam, hogy suli után megszabaduljak tőle. Talán most értett meg bennem a felismerés, hogy egy "semmit nincs kedvem felvenni" napon csak előkapom a szekrényből egy basic felsővel együtt, és már indulhatok is az utamra. Semmi megerőltető gondolkodás. 

Fotók: Pinterest



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images