Corvinus Fashion Show - Konferanszié voltam

8:00

Pár héttel ezelőtt megvolt a második konferanszié felkérésem, méghozzá a Corvinus Fashion Show keretein belül. Boldog vagyok, hogy rám esett a választás, hiszen ki ne akarna betölteni egy ilyen megtisztelő szerepet?

Véleményem szerint a Budapesti Corvinus  Egyetem rendezvényei az egyik legjobbak a felsőoktatásban tevékenykedő intézmények közül. Azért is kedvelem, mert csupa érdekes témát járnak körül előadássorozataikban vagy éppen izgalmas bemutatókkal kápráztatják el a hallgatóságot. A Corvinus Fashion Show is egy ilyen izgalmas esemény volt, melynek különlegessége, hogy a kifutón végig vonuló modellek az iskola tanulói közül kerültek ki, többeknek ez volt az első megmérettetése. Mivel szívügyem a magyar tervezők világa, a blog is főleg rájuk fókuszál, így boldog voltam, hogy én vezethettem fel a tavaszi/nyári kollekciókat. 6 márka kreációt mutatták be a modellek, nevezetesen Deez, Zemse, Zagabo, The Naan Design, Popo, OpenUp és Fibula. Egytől egyik tehetséges brandekről van szó, izgalmas mintákat és sziluetteket láthattunk. Köszönöm Johanna a felkérést, egy élmény volt!  














Fotó: Adam Martinek Photography 




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images